2010. október 4., hétfő

Megkésett beszámoló I.

Pont két hete, hogy a Chefparade Főzőiskolában bemutathattam a Befőzés című könyvemet. Túlzás nélkül mondhatom, hogy hetekig izgultam a bemutató miatt: elképzeltem a bemutatandó kamrába valók elkészítésének minden apró lépését - és biztos voltam benne, hogy, ami otthon ezer éve pompásan megy, az ott, nagy plénum előtt nem fog sikerülni, találgattam, hogy a kíváncsiskodók mit fognak kérdezni - és úgy éreztem, hogy hosszú évek háziasszonyi és gasztronómiai újságírói tapasztalata kevés lesz a válaszhoz. Azután  eljött a nagy nap, karomon a nagy kosárral, amiben üvegek, szűrők zörögtek, beléptem  a Chefparade  budai otthonába, Bécsi úti házába, és hirtelen minden bizonytalanságom eltűnt. No, nem azért, mert hirtelen megokosodtam, és megügyesedtem volna, hanem azért, mert a Chefparade csapata, élén Fülöp Katával olyan fantasztikusan előkészített mindent a bemutatóhoz, hogy úgy éreztem, ilyen hátországgal minden sikerülni fog. Azután megjöttek a lányok a Cser Kiadóból, Gulázsi Aurélia, a könyv szerkesztője, Gara Bea, aki a marketing ügyek felett őrködik, és még ketten a terjesztés felelősei közül. Cipelték a könyveket, segítettek mindent elrendezni, biztattak, hogy minden remek lesz, szóval ezerrel velem voltak, így bár a gombóc a torkomból nem tűnt el, valahogy mégis nyugodtabb lettem.
A bemutató befőzés így azután pompásan sikerült: a vendégek velem együtt vágtak, szeleteltek, savanyítottak, kevertek, dunsztoltak, jókat kérdeztek, nagyokat nevettek, és végül mindent megkóstoltak. (A receptek és a beszámoló folytatása a következő bejegyzésben.)

2 megjegyzés:

  1. Köszönjük a kedves beszámolót, mégegyszer örülünk, hogy Nálunk jártál! üdv, Filep Kata - Chefparade

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok a sikeredhez, ez jó kis együttfőzés lehetett! Várom a folytatást és a recepteket!

    VálaszTörlés