2010. április 20., kedd

Könyvkészítő manufaktúra










A hétvége munkával telt. Főztem is, sütöttem is, és minderről kép is készült, de most nem a családnak és nem a blogba, hanem a befőzős könyvbe. Sok ilyen fotózáson voltam már a lapnál, de akkor jóval kevesebb kép készült egyszerre, mint most. A könyv fotósa, Pecsics Mária, nagyszerűen dolgozott: remekül előkészítette a munkát, pontos terve volt minden képre, de hagyott engem is kibontakozni, jól lehetett vele együtt munkálkodni. Alaposan elfáradtunk, de azt hiszem megérte, mert a könyv gyönyörű lesz. Most már lassan nyomdába kerül, és nemsokára megjelenik. Receptek, ötletek majd holnap....

6 megjegyzés:

  1. Kedves Ildikó!
    Egy időben lelkes olvasója voltam a Magyar Konyhának,bár fél éve nem vettem a lapot, így nem is tudtam, hogy megszűnt. Örülök, hogy más formában bár, de nem hagyja abba az írást.
    Üdvözlettel: Zsuzsi (aki főz)

    VálaszTörlés
  2. Örülök a neked szóló olvasói levélnek és örülök, hogy jól sikerült a munka a hétvégén, bár egy kicsit féltékeny vagyok. :))))

    VálaszTörlés
  3. Hu, én meg nagyon kíváncsi vagyok, hogy milyen könyv is lesz ez? Persze azon kívül, hogy az irányvonalat sejtem...:)))

    VálaszTörlés
  4. Kedves Zsuzsi, aki főz!

    Köszönöm a biztatást, igyekszem fórumot keresni az írásaimnak, például ezt a blogot.

    Üdvözlettel:
    E. Ildikó

    VálaszTörlés
  5. Arany Timikém!

    Fogunk mi még együtt pitét fényképezni!!!

    Puszi:
    S.

    VálaszTörlés
  6. Kedves Szepyke!

    A könyv a befőzésről szól. Szándékaim szerint felöleli a hagyományos befőzési eljárásokat, recepteket, és lesz benne néhány különleges, újszerű módszer és leírás is.

    Üdvözlettel:
    Ildikó

    VálaszTörlés